Ylläpito

Tietokoneet ja verkkolaitteet ovat kehittyneet melko helpoiksi laitteiksi. Joskus kuitenkin kaikkien osien yhteensovittaminen voi olla vaikeaa. Aika ja taidot eivät välttämättä riitä monimutkaisten järjestelmien ylläpitoon. Teemme halutessasi ylläpitosopimuksen, joka kattaa tarpeittesi mukaan palvelimet, verkkolaitteet ja työasemat.

Yleensä huoltosopimuksessa sovitaan, että vikaantunut laite noudetaan huoltoon 3 tunnin kuluessa huoltokutsun vastaanottamisesta. Mikäli huoltokutsu tulee kello 15.00 jälkeen, kone noudetaan viimeistään seuraavana aamuna ennen kello 10.00. Mikäli mahdollista huolto pyritään tekemään huoltohenkilön saapuessa asiakkaan tiloihin, jotta työn keskeytys olisi mahdollisimman lyhyt. Jos huoltoa ei kyetä suorittamaan heti, se suoritetaan Laatumikron tiloissa.

Kone pyritään palauttamaan huollettuna kolmen huoltokutsua seuraavan arkipäivän kuluessa. Mikäli työaseman huolto viivästyy esimerkiksi osien saatavuuden vuoksi, asennetaan rikkoutuneen osan tilalle väliaikaisesti korvaava osa tai asiakkaalle toimitetaan väliaikainen kone (1 kpl, ei koske palvelinta) käyttöön kunnes rikkoutunut työasema saadaan huollettua. Takuunalainen rikkoutunut osa vaihdetaan maahantuojan toimittamaan samanlaiseen tai vastaavaan tuotteeseen. Jos osalla ei ole takuuta, veloitetaan uudesta osasta normaali myyntihinta.

Palvelinhuollot pyrimme tekemään niin nopeasti kuin mahdollista.

Ota yhteyttä, niin mietimme sinulle sopivan ylläpitopaketin!

Ongelmien yllättäessä kannattaa kokeilla, jos saisimme asian hoidettua etähuoltona.

Sitä varten on Laatumikron etähuoltoyhteys.