Ylläpitosopimus vapauttaa henkilökunnan työajan työtehtävien ytimeen
Laatumikron ylläpitosopimuksesta voit valita juuri omaan organisaatiosi tarpeisiin sopivat palvelut. Järjestelmäsi sujuvan ylläpidon varmistamiseksi sopimukseen sisältyvät esimerkiksi:
- huollon ja tuen ensisijaistaminen
- hinnastoalennukset huoltotöistä, laitekorjauksista ja varaosista
- ennakoiva huolto ja vikatilanteiden minimointi
- ohjelmistopäivitykset
- etätuki
Laatumikron ylläpitosopimuksessa on lisäksi valittavissa vaihtoehtoisia palveluita täyttämään sekä tarpeesi että toiveesi, kuten Laatumikron etähallintapalvelut esimerkiksi uusien ohjelmistoversioiden nopeisiin ja kustannustehokkaisiin etäasennuksiin.
Ylläpitosopimusasiakkaana et maksa turhasta
Saat täsmälleen sen, mitä tilaat ja tarvitset. Emme kuormita järjestelmiäsi emmekä kukkaroasi ylimääräisillä tai tarpeettomilla toiminnoilla. Mikäli huomaamme tarvetta käyttöympäristön konfigurointiin, laitehankintoihin tai muihin järjestelmän ylläpidon ja parhaan toimivuuden takaaviin toimenpiteisiin, laadimme asiakkaillemme perustellun ehdotuksen. Laatumikron ylläpitosopimusasiakkaana et siis sitoudu yllättäviin tai tarpeettomiin lisäinvestointeihin.
Ylläpitosopimusasiakkaana olet aina askeleen edellä muita
Huolehdimme ennakoivasti Laatumikron ylläpitosopimusasiakkaiden järjestelmistä ja ohjelmistoista, mikä vapauttaa asiakkaidemme työpäivät tehokkaasti itse työtehtäviin.
Ylläpitosopimusasiakkaana
- olet etusijalla mahdollisissa laitekorjauksissa, sillä huolto priorisoi ylläpitosopimusasiakkaat
- saat tuntuvia alennuksia huoltotöistä, laitteista ja varaosista
- ohjelmistosi ovat aina ajan tasalla
- tiedät kenelle soittaa, kun laitteiden kanssa on ongelmia
Kysy lisää
sähköpostilla:
tai puhelimitse: +358 8 8811 211